reklama

„Milá“ ALZA, vymeň dopravcu GEIS. Dobre Ti radím. Tvoj Pozemšťan

Za posledných 5 mesiacov trikrát tá istá situácia. Termín dodania tovaru od Teba, milá Alza, dohodnutý, rodina i remeselník zorganizovaný... a zelený mužíček ma vytáča iba ak v reklame. Chudáčik z vesmíru. Je v tom skoro nevinne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (77)

Nuž, milá Alza, aj keby sa na prvý pohľad mohlo zdať, že okrem zeleného mužíčka si v tom nevinne aj Ty, opak je pravdou. Fakt, že si Obchodník roka 2015 a čosi podobné aj v roku 2014, ma síce každý deň napĺňa šťastím, ale dnes nie. A ani v septembri tohto roka, a ani v júli. Aj vtedy som totiž u Teba nakupovala s donáškou do domu, čo je – zdá sa – pre Obchodníka roka neprekonateľný problém.

Ale pekne po poriadku.

11. novembra som pre moju 80-ročnú mamu objednala okrem iného sporák. Zaplatila som aj za vynesenie tovaru. Bohužiaľ, ponúkaš mi iba možnosť... šofér s dopomocou kupujúceho. Moja mama je síce ešte dievka rúča, ale teperiť sporák na druhé poschodie bez výťahu jej asi neprináleží. Preto som objednala tovar na konkrétny dátum, a to na dnes 21. novembra. V piatok dorazil mail, že termín dodržíš, milá Alza, a že tovar naozaj príde práve dnes.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže v nedeľu 20. si zabezpečíme odpojenie starého sporáka a pripravíme ho na odvoz. Za túto službu si tiež zaplatíme a taktiež bude treba šoférovi pomôcť. Zorganizujeme rodinu, aby čakala na zásielku, dohodneme plynára – veľmi vzácny druh remesla – aby nový sporák prišiel dnes večer zapojiť.

A v pondelok ráno 21. túžobne čakám správu od Geis.sk. Nechodí. Nepípa. Necinká. Nevolá nikto z vesmíru. Tak aspoň ja volám do Geisu, kde pán v systéme nájde, že zásielka ešte neodišla z pobočky Alzy. Volám teda zelenému mužíčkovi a ten opäť potvrdí, že zásielka odišla ešte v piatok. Tak sa zlostím a volám znovu – celkom rovnako, ako v septembri a ako v júli. A nevolám raz. Volám a volám a spoznávam postupne všetkých operátorov spoločnosti Geis. Aj oni mňa. Zúrivú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Urobím ďalší pokus a pozriem sa na portál Geis – sledovanie zásielok. A čo nevidím – dátum odoslania zásielky: 18.11.2016. A hlbšie v análoch sa dozviem, že príjem na depo bol 18.11. o 23:22. Prečo mi teda operátor tvrdil, že môj tovar k nim ešte nedorazil? Asi nevie. Je z vesmíru?

Pozorný čitateľ by mi zrejme položil dve otázky: prečo sa u nich nesťažujem a prečo sa tu sťažujem na firmu Alza, a nie na dopravcu Geis.

Vec sa má tak, že už som sa sťažovala aj v Alza, do dotazníka prieskumu spokojnosti som to viackrát napísala, sťažovala som sa aj v Geis, a moje „pre skvalitnenie služieb“ nahrávané hovory s oboma spoločnosťami neboli úplne pokojné. Až jedenkrát som dostala odpoveď – nikto za nič nemôže, vesmír funguje, pozemšťania – tešte sa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A prečo sa sťažujem aj na Alza? Určite nie som prvá, ktorá má s doručovaním cez Geis problém. Stačí do Google zadať „Geis skúsenosti“ a dozviete sa, ako s nimi ľudia zápasia. Ako sú celé Vianoce bez darčekov, bez chladničky a možno aj bez nádeje. A nehovor mi, milá Alza, že o tom nevieš. Takých telefonátov a mailov a spätných väzieb a dotazníkov a prieskumov spokojnosti máš isto neúrekom, však? Začneš brať nespokojné hlasy pozemšťanov vážne? Tak, dočerta (ešte nezačal advent), vymeň prepravnú službu!

Milý zelený mužíček, mal si tri šance, ďalšiu Ti nedám. Trikrát a dosť, u mňa Tvoj vesmír skončil. Ale dúfam, že sa nad sebou zamyslíš a niečo zmeníš. Pretože nie som jediný pozemšťan, ktorý Ťa už nechce. A strácať zákazníkov v každej dobe je nerozumné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS: O 15:20 mi opäť volá operátor Geis: tovar dnes už nebude, už prehľadali celý sklad a jeden kus mojej zásielky nevedia nájsť (ja by som podozrievala Asgardov z planéty Orilla). Keď sa tovar nájde, Geis sa mi ozve. Možno zajtra, možno v stredu, možno neskôr. A plynár mi oznámil, že má čas až budúci pondelok. Pozemšťania, pomoooooooooc!

Katarína Kalašová

Katarína Kalašová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Zaujímam sa o veci verejné. A chce to silný žalúdok. Občas. Často. Skoro vždy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu